Betaling
Merci Merci ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Merci Merci ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Merci Merci ApS bruger GLS som fragtleverandør. Bestiller du inden kl. 13.00 vil pakken som oftest blive afsendt fra vores lager samme dag. Du kan bestille til din privatadresse, nærmeste pakkeshop eller til din firmaadresse.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. Merci Merci ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Ved returnering Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Merci Merci ApS
Erantisvej 43
4700 Næstved
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så refunderes pengene til det kreditkort du har benyttet til ordren.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på mercimerci.dk. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på hej@mercimerci.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her fortrydelsesformular
Bemærk: Ballonpost tages ikke retur.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Ved ikke afhentede pakker indenfor tidsfristen, vil pakken automatisk blive sendt tilbage til Merci Merci ApS. I dette tilfælde vil du blive opkrævet et beløb på 75 kr. i returforsendelse inkl. håndtering. Beløbet vil blive modregnet det refunderede beløb. Dette gælder både i forbindelse med gensendelse af dine varer, eller ved fortrydelse af dit køb. Det er dit ansvar som kunde at afhente din bestilling hos GLS pakkeshop indenfor de oplyste tidsfrister.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: Center for Klageløsning Nævnenes Hus, Toldboden 2 8800 Viborg Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/ Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hej@mercimerci.dk